Postup pri reklamácii tovaru
V prípade, že sa na tovar, zakúpenom v našom internetovom obchode www.adsport.sk alebo v kamennej predajni AD Sport Zlín, prejaví chyba materiálu, jeho spracovanie či iná výrobná vada, je možné uplatniť na tento tovar reklamáciu v záručnej lehote 24 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy.
Pred zaslaním reklamácie odporúčame prečítať tieto najbežnejšie dôvody zamietnutia reklamácie.
Ak ste presvedčení, že ide o jednu z vyššie uvedených chýb, zašlite tovar na našu kontaktnú adresu:
MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
760 01 Zlín
Česká republika
Do balíka prosím priložte kópiu faktúry a vyplnený Reklamačný protokol, ktorý nájdete nižšie k stiahnutiu. Vybaviť reklamáciu sme povinní zo zákona do 30 dní, ale k spokojnosti zákazníkov sa snažíme reklamácie vybavovať vo výrazne kratšej dobe.
Najbežnejšie dôvody zamietnutia reklamácie:
- Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou výrobku. Životnosť je doba počas ktorej pri dodržiavaní účelu použitia a správnej údržbe môže vzhľadom k svojim vlastnostiam a intenzite používania výrobok vydržať.
- Ak sa na výrobku prejaví vada, je kupujúci povinný bezodkladne podstúpiť výrobok reklamačnému konaniu. Ak zmení používaním závadné veci, či už zámerne alebo z nedbalosti, stav vady z opraviteľné na vadu neopraviteľnú a tým znemožní Predávajúcemu vadu odstrániť, jedná sa podľa NOZ o reklamácii neoprávnenú.
- V prípade, že je vada spôsobená nadmerným tlakom na materiál, a to z dôvodu zvolenia zlej veľkosti, je reklamačný nárok neoprávnený. Kupujúci je povinný si tovar dôkladne vyskúšať, a v prípade, že zvolil zlú veľkosť ho do 14 dní od zakúpenia vymeniť.
- Tovar je nutné užívať len na účely, na ktoré je určený. Použitie výrobku účelom, na ktorý nie je určený, môže dôjsť k jeho poškodeniu nesprávnym užívaním (použitie kopačiek na inom povrchu, než pre ktorý sú určené, aj.)
- Nutnou podmienkou k zachovaniu dobrého stavu tovaru je jeho pravidelná a správna údržba. Nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho životnosť, ktorá tak môže byti podstatne kratšia ako záručná doba. Obuv neperte v práčke! Vypraní obuvi v práčke je považované za zle zvolený spôsob údržby v prípade reklamácie takto ošetrené obuvi bude reklamácia zamietnutá.
- V prípade, že je tovar mechanicky poškodený, a to napríklad pretrhnutím zvršku ostrým predmetom, prišliapnutím podošvy či zlým užívaním (nosenie nezavázané obuvi, vďaka čomu dochádza k vydreté pätovej časti, aj.), Nejde o chybu materiálu.
Viac informácií o zodpovednosti za vady tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Na stiahnutie: