Vrátenie tovaru

Postup pri vrátení tovaru

Na vrátenie nepoužitého a nepoškodeného tovaru môžete využiť zákonnú lehotu 14-tich dní od obdržania zásielky alebo predĺženej lehoty na vrátenie tovaru do 30. dňa od obdržania tovaru. Bližšie informácie a podmienky predĺženej lehoty nájdete tu.

 

Pri vrátení tovaru postupujte nasledovne:

  1. Informujte nás písomne ​​alebo e-mailom:

O skutočnosti, že ste sa rozhodli využiť či už zákonnú lehotu 14-tich dní alebo predĺženú lehotu 30-tich dní pre vrátenie tovaru, nás prosím informujte písomne ​​poštou alebo na e-mail [email protected].

 

  1. Vyplňte návratkový list:

Pre uľahčenie a rýchlejšie spracovanie Vašej požiadavky na vrátenie tovaru vyplňte prosím Návratkový list, ktorý priložíte k svojmu balíčku.

Návratkový list nájdete na stiahnutie TU: Návratkový list

 

  1. Zabaľte svoj balík:

Do krabice vložte položky, ktoré chcete vrátiť. Priložte Návratkový list a uistite sa prosím, že ste zásielku riadne zabalili, aby tovar mohol byť bezpečne doručený späť k nám.

Vezmite prosím na vedomie:

Tovar odošlite späť v pôvodnom neporušenom (nepoškodenom) obale, bez známok použitia, kompletný (vrátane príslušenstva). V prípade, že balíček k nám bude odoslaný na dobierku, nebude od prepravcu prevzatý.

DÔLEŽITÉ! V prípade vrátenia či výmeny, napríklad topánok, prosím, aby ste dbali na to, že originálna krabica nebude nijako poškodená (lepiacou páskou či popisom).

 

  1. Pošlite váš vrátený tovar:

Balík odneste do najbližšieho pobočky dopravnej služby Zásielkovňa. Zoznam podacích miest nájdete TU.

Obsluze sdělte kód: 93688189

Balíček nie je nutné nijako označovať, ani nadepisovať, obsluha pobočky vytlačí štítok, vďaka ktorému tovar potom dopravná služba doručí k nám. Zároveň Vám obsluha vytlačí podací potvrdenku ako doklad, že ste zásielku skutočne podali.

Vašu vrátenú zásielku môžete sledovať online na https://www.zasielkovna.sk/ pomocou čísla zásielky uvedeného na podacej potvrdenke.

Vezmite prosím na vedomie:

A) Na pobočke nie je potrebné hradiť poplatok za odoslanie zásielky. Cena za dopravu k nám Vám bude odpočítaná z celkovej sumy, ktorá Vám bude za vrátenie tovaru refundovaná. Cena za dopravu k nám je 2 eur.

V prípade, že nesúhlasíte s odčítaním čiastky 2 eur z refundovanej čiastky, využite prosím pre odoslanie zásielky možnosť za B)

 

B) Pre odoslanie tovaru zvoľte dopravcu podľa svojho uváženia a tovar odošlite na adresu našej pobočky.

MAV Trading s.r.o.

Broučkova 7150
76001  Zlín

 

Časté otázky:

Stále čakáte na vrátenie peňazí?

Vezmite prosím na vedomie, že naša spoločnosť si vyhradzuje na spracovanie vráteného tovaru až 14 dní odo dňa, keď bol váš vrátený balík prijatý na náš sklad. Následná refundácia potom môže trvať ešte ďalších 5 pracovných dní.

Spôsob vrátenia peňazí bude závisieť od spôsobu platby, ktorý ste si pri objednávke vybrali.

*Ak odstúpi Kupujúci oprávnene od Kúpnej zmluvy, je Predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, vrátiť peňažné prostriedky Kupujúcemu, nie však skôr, ako mu Kupujúci odovzdá alebo preukáže, že tovar Predávajúcemu odoslal. Podľa ustanovenia § 1832 Občianskeho zákonníka Predávajúci vráti Kupujúcemu Kúpnu cenu tovaru a náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania. Predávajúci upozorňuje, že v súlade § 1820 ods. 1 písm. g), znáša náklady na vrátenie tovaru Kupujúci, to platí aj v prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.
**V prípade, že ste čerpali výhodu v podobe dopravy zadarmo, budú Vám pri vrátení peňazí odpočítané náklady na dopravu.

Platili ste na dobierku?

Pri platbe na dobierku vaše platobné údaje od prepravcu nedostaneme. Z tohto dôvodu je dôležité zadať vaše bankové údaje pri do Návratkového listu. Peniaze za vrátený tovar vám potom budú zaslané na bankový účet, ktorý zadáte pri vyplnení. Uistite sa prosím, že ste zadali správny správne údaje.

 

UPOZORNENIE!!

V prípade, že Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote a vrátený tovar nie je kompletný, je preukázateľne používaný alebo poškodený, má Prevádzkovateľ voči Kupujúcemu nárok na náhradu škody a je oprávnený si takto vzniknutý nárok na náhradu škody jednostranne započítať na pohľadávku Kupujúceho na vrátenie Kúpnej ceny. Prevádzkovateľ v takom prípade vracia Kupujúcemu len takto zníženú Kúpnu cenu.

Vzniknutý nárok na náhradu škody je vyčíslený s ohľadom na rozsah poškodenia a mieru používania tovaru. Upozorňujeme, že môže byť až 90% z Kúpnej ceny!

Odporúčame teda, v prípade, že si Kupujúci nie je zvolenou veľkosťou istý, pred použitím tovaru dôkladne vyskúšať na čistom a mäkkom povrchu.

V prípade textilu odporúčame vyskúšať veľkosť pred vypraním a odstrihnutím informačných ceduliek.

 

Nenašli ste odpoveď, ktorú hľadáte?

Kontaktujte nás

Chat s nami  - Radi vám pomôžeme prostredníctvom chatu.

Pošlite nám mail - Kontaktovať nás môžete na [email protected].

Zavolajte nám - Náš zákaznícky servis je Vám plne k dispozícii na telefónnom čísle: +421 911 568 888. Pripravte si prosím číslo objednávky.

Na stiahnutie: