BEZKONTAKTNÍ DORUČENÍ

Nemilá situácia s pandémiou COVID-19 nás, bohužiaľ, opäť postihla. Boli nariadené dôležité opatrenia, ktoré je potrebné rešpektovať. Avšak, mali by ste vedieť, že doručovanie balíčkov to nijako neovplyvní.
Prepravcovia fungujú stále bez zmeny, rovnako ako aj výdajné miesta Zásielkovne.
My Vám však chceme nákup a doručenie Vášho balíčka čo najviac spríjemniť, a tak sme pre Vašu lepšiu orientáciu ohľadom toho, akú dopravu si v objednávke zvoliť, pripravili nasledujúci malý prehľad.

Vaše zásielky budú doručované štandardne.

Zásielkovňa

U prepravcu Zásielkovňa je úhrada za dobierku možná iba v hotovosti. Radi by sme Vás ale vyzvali k využitiu platby vopred, teda bezkontaktne, tj. bankovým prevodom, kartou, platobným tlačidlom.

UPS

U prepravcu UPS je možná tiež platba dobierkou, nie je bohužiaľ však možné ju platiť kartou, je potrebné hotovosti. Preto Vás prosím dôraznejšie žiadame, využite platby za tovar vopred (bankovým prevodom, kartou, platobným tlačidlom).

Aktuálne informácie k doručovaniu zásielok

Pre včasné doručenie Vašich zásielok robíme nielen my ale aj dopravné spoločnosti MAXIMUM. V súvislosti s vzniknutou situáciou ohľadom COVID-19 Vás však prosíme o trpezlivosť a pochopenie. Nastala situácia, ktorá vyžaduje veľa systémových opatrení, ktoré zaisťujú, aby poskytovanie služieb bolo čo najbezpečnejšie a chránilo zdravie všetkých. Tieto opatrenia môžu spôsobiť zmeny alebo obmedzenia v doručovaní zásielok. Termíny doručenia môžu byť teda predĺžené. Budeme Vám veľmi vďační za ohľaduplnosť a pochopenie, veríme, že predĺženie nebude dlhšie ako niekoľko dní. Pevne dúfame, že danú situáciu všetci čoskoro prečkáme a vrátime sa späť do bežnej prevádzky!

Hygiena pracovného prostredia

Dbáme na zdravie svojich zamestnancov a zároveň chránime to vaše. Preto všetci naši zamestnanci podliehajú kontrole. Pri expedícii Vašich balíčkov je našim expedičným pracovníkom pravidelne meraná teplota, pracujú v rukaviciach a sú vybavení rúškami. Dezinfekcia rúk je samozrejmosťou. Ďalej pravidelne dezinfikujeme všetky skladové plochy a priestory, kľučky, toalety i šatne. Zásielky potom odovzdávame našim dopravcom bez osobného kontaktu so zamestnancami v sklade a na predajniach. Ostatní naši zamestnanci ostali pracovať z domova, aby sme zabezpečili bezproblémové fungovanie všetkých našich služieb. Odporúčame Vám využiť možnosť bezkontaktného doručenia k vašim dverám. Viac info nižšie.

Bezkontaktné doručenie

Vašu zásielku si môžete nechať doručiť domov úplne bezkontaktne. Pokiaľ nechcete prísť do priameho styku s dopravcom alebo Vám karanténa znemožňuje osobné prevzatie balíčka? Využite bezkontaktné doručenie. Stačí si objednať tovar z nášho webu, zaplatiť vopred kartou on-line, platobným tlačidlom alebo bankovým prevodom a objednávku odoslať. Akonáhle Vás dopravca bude kontaktovať SMS správou a e-mailom, dohodnite sa priamo s kuriérom, že má Vašu zásielku zanechať pred bytom či domom.

 

Áno, lehotu pre vrátenie alebo výmenu sme zmenili zo zákonných 14 dní na 30 dní.

Áno, náš internetový obchod je vám k dispozícii 24/7 na adrese adsport.sk. Pre našich zákazníkov ponúkame možnosť využitia predľženia lehoty na 30 dní na vrátenie a výmenu tovaru a tiež pripravujeme mimoriadnu dopravu ZDARMA. Sledujte pravidelne naše stránky, soc. siete či začnite odoberať Newsletter.

V našom sklade sme prijali niekoľko bezpečnostných opatrení na ochranu všetkých našich logistických tímov a zákazníkov.
Kuriérske služby používajú opäť ochranné pomôcky, takisto sa snažia udržiavať bezpečnú vzdialenosť pri doručovaní zásielok a akceptujú možnosť bezkontaktného odovzdania.

V prípade, že už bol balík odoslaný z nášho skladu, neváhajte sa obrátiť priamo na dopravcu. V prípade, že je ešte zásielka u nás, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum. Práve tam vybavia všetko k Vašej spokojnosti.

Váš balík by mal na vás čakať, kým si ho nevyzdvihnete. Nerobte si starosti, predľžili sme lehotu pre vrátenie na 30 dní, aby ste mali dostatok času sa rozhodnúť, či sa vám veci z objednávky páčia. V prípade, že na adrese Vášho pracoviska nikto balík neprevzal a tovar je teda u dopravcu, kontaktujte priamo jeho a zažiadajte si o zmenu adresy doručenia.

Naším cieľom je spracovať všetko v čo najkratšom možnom čase. V súčasnosti nám môže trvať tento proces trošičku dlhšie. Preto Vás prosíme o trpezlivosť a zhovievavosť. O prijatí balíka a celom postupe Vás budeme informovať.